KIITOS VUOSI 2023 JA TERVETULOA 2024!

Kiitos vuosi 2023 ja tervetuloa 2024!

Suomen Hiusyrittäjien 2023 kului nopeasti ja 2024 näyttää todella lupaavalta!

Suomen Hiusyrittäjät ovat olleet vahvana vaikuttajana opetushallituksen työryhmässä koskien alamme uutta tulevaa opetussuunnitelmaa.

Järjestimme syksyllä opettajille ja ammattilaisille suunnatun seminaaristeilyn, keräten arvokasta dataa opetussuunnitelman kehitystyötä varten.

Olemme vahvasti mukana kansainvälisellä kentällä, niin Pohjoismaiden liitossa, kuin Coiffure EU:ssa, viimeisimpänä marraskuussa olimme Brysselissä EU-maiden kokouksessa, jossa käsiteltiin hiusalan yhteisiä haasteita ja tavoitteita kaikissa Pohjoismaissa, johon me olemme sitoutuneet ainoana Suomen hiusalan vahvana etujärjestönä.

Suomen Hiusyrittäjien ykköstavoite on olla jokaisen hiusalan ammattilaisen ja yrittäjän puolella.

Tästä syystä meillä on hiusalaan erikoistunut oma lakimies käytössä ja mm. laaja sopimus - ja materiaalipankki jäsenistömme käyttöön. Olemme Suomen Yrittäjien toimialajärjestö, joka mahdollistaa jäsenillemme halutessaan kaikki heidän kattojärjestön tarjoamat edut ja palvelut, kuten arkisin toimivan lakineuvontapalvelun.

Ilolla julkistamme, että vuosi 2024 alkaa Learn Local koulutuskiertueella ja tulemme peräti 11 kaupunkiin ympäri Suomen!

Eikä siinä vielä kaikki, tuttu merkonomi koulutus hius-ja kauneudenhoitoalan ammattilaisille jatkuu, kun maaliskuussa starttaa Espoossa uusi ryhmä 18.3.2024.

Koulutusohjelma järjestetään yhteistyössä Faros & Com Oy:n, Suomen Hiusyrittäjät ry:n ja Suomen kosmetologien yhdistyksen kanssa.

Suomen Hiusyrittäjissä puhaltaa positiiviset tuulet ja haluamme tulevaisuudessa viedä alaamme eteenpäin ekologisuuden ja kestävän kehityksen periaatteilla, sillä uskomme niiden olevan avain tulevaisuuteemme.

#kestäväkehitys#tulemukaan#arvot#visio#asenne#hiusyrittäjät #eettisyys#vihreäsuomi# ekologisuus#kestäväkehitys#oppieiojaankaada, #kampaajan puolella

Mielikuvasi hiusyrittäjistä- kysely

Suomen suurimmat hius- ja kauneudenhoitoalojen yhdistykset esittävät yhdessä käsityöaloille arvonlisäveroa 14%!