Kauneutta laineilla- risteily sekä turun hius-ja kauneusmessut 2023

Suomen Hiusyrittäjät ry järjestää yhdessä Hius-ja kauneudenhoitoalan opettajajaoston kanssa 16.9.-17.9.2023 Kauneutta laineilla- risteilyn Turusta, joka on suunnattu kaikille Hius- ja kauneudenhoitoalan ammattilaisille ja alojen opettajille. Koulutuspäivien risteilyohjelman aiheisiin kuuluu mm:

Hius- ja kauneudenhoitoalan tutkinnon perusteet kehittämisen työpaja, hius- ja kauneudenhoitoalan tutkinnon perusteiden työryhmä / OPH, Pohjoismaiden koulutus- ja työelämäyhteistyö, tekoäly hius- ja kauneudenhoitoalan opetuksen ja työelämän käytössä, eri kulttuurien ja muiden vähemmistöjen kohtaaminen hius- ja kauneudenhoitoalalla, markkinointi sosiaalisessa mediassa ja työllistymisen keinot, sekä työelämän ja koulutuksen ennakointi.

RISTEILYN HINTA SISÄLTÄÄ:

• Risteily valitussa hyttiluokassa, yöpyjien määrän mukaan (sis. alv 24%)

• Meriaamiainen

• Buffet illallinen ruoka juomineen menomatkalla

• Kokouskahvit ja hedelmät kokousaulassa

• Päivällinen ruokajuomineen paluumatkalla

• Seminaariohjelma ja brändipisteet

HYTTILUOKAT JA HINNAT:

• SD2 Seaside Double (parivuode) ikkunallinen 210€ 1hh tai 164€ 2hh/hlö

• ID2 Inside Double (parivuode) ikkunaton 190€ 1hh tai 155€ 2hh/hlö

• S4 Seaside Four, ikkunallinen 145€ 3hh tai 140€ 4hh/hlö

Lähtö Turusta lauantaina klo: 20.55 ja paluu sunnuntaina klo: 19.50.

Lipunmyynti ja ilmoittautuminen risteilylle onnistuu tästä!

Lämpimästi tervetuloa mukaan risteilemään!

Risteilylle osallistuville laitetaan infoa laskun yhteydessä elokuun alkupuolella.

Oikeudet muutoksiin pidätetään. 22.8.2023 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko risteilyn hinnan. Risteilyllä ei ole maihinnousua. Matkan vastuullinen järjestäjä on Viking Line. Tapahtuman järjestäjä ja laskuttaja: Suomen Hiusyrittäjät ry/Koulutuskampa Oy

16.9.2023 klo 10-18.00 Logomon Logi salissa Turun Hiusalan Yrittäjät järjestävät Turun omat Hius- ja kauneusmessut 2023.

Suosittelemme lämpimästi jokaiselle ammattilaiselle suuntaamaan Turkuun ja yhdistämään nämä molemmat tapahtumat ja menemään ensin päivällä messuilemaan ja illalla siirtymään risteilyalus Viking Gracen laineiden vietäväksi. Turun Hius- ja Kauneusmessut 2023 lavalla nähdään mm: Timma, AnnaSport sporttishow, Four Reasons, Turun ammatti-instituutin Eat-opiskelijat, Headbrands, Kevyt laskutus, Greenlips Beauty, Pivot Point trendit sekä hiusalan tilannetta koskeva haastattelu.

Turun Hius-ja kauneusmessut 2023 liput voit ostaa tästä!

merkonomiksi työn ohessa?

Hiusalan kyselytutkimuksen tulokset